امروزه فروش اینترنتی کالا و خدمات جایگزین فروش سنتی شده و تحول چشمگیری را در بازاریابی و فروش به دنبال داشته است. بسیاری از کسب و کارها با طراحی و تولید وب سایت، وب اپلیکیشن، موبایل اپلیکیشن، فروشگاه اینترنتی و صفحات شبکه های اجتماعی در حال گذار از فروش سنتی به فروش مدرن هستند و در این رهگذر آنچه دارای اهمیت ویژه است، به کارگیری هوش مصنوعی است.

با استفاده از هوش مصنوعی، امکان کدنویسی سریع تر، تبدیل متن به تصویر، تبدیل متن به ویدئو کلیپ، تولید تصویر و ویدئوکلیپ، تولید محتوای متنی، ایجاد کپشن و هشتک فراهم شده است.
به زعم بنده هوش مصنوعی بیشتر از آنکه اشتغال زدا باشد، اشتغال زا است و هر کس با هر سطح از دانش می تواند با به کارگیری هوش مصنوعی به رونق کسب و کار خود کمک کند.
حیدرعلی گورنگی
گروه شرکتهای آریسا